Σκοπός του μαθήματος είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν την έννοια της διαφήμισης, να μάθουν τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει μία διαφήμιση όπως τηλεοπτική διαφήμιση, ραδιοφωνική διαφήμιση κλπ.
Να μπορούν να θέτουν διαφημιστικούς στόχους και να διαχειρίζονται το διαθέσιμο budget τους, να καταλαβαίνουν τον καταναλωτή και τις επιθυμίες του.
Τέλος να ενημερωθούν για τα εργαλεία και τις εφαρμογές της Online Διαφήμισης και να μελετήσουν παραδείγματα διαφημίσεων.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων από τον χώρο του marketing, αλλά και εκτός του συγκεκριμένου χώρου με σκοπό να έχουν την δυνατότητα να κρίνουν ή ακόμη και να δημιουργούν διαφημιστικά κείμενα. Τέλος, απευθύνεται σε φοιτητές που τους ενδιαφέρει ο τομέας της διαφήμισης και θα ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εισαγωγή - Έννοιες - Μέσα
Τι είναι διαφήμιση
Στόχοι Διαφήμισης
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Μοντέλο AIDA
Προσέγγιση Dagmar
Ιεραρχική Κλιμάκωση Αποτελεσμάτων της Διαφήμισης
Μέσα Διαφήμισης
Η ιστορία της διαφήμισης
Διαφήμιση & προβολή προϊόντος
Διαφημιστικό κείμενο
Μορφές επικεφαλίδας
Σλόγκαν- Λογότυπο
Είδη διαφήμισης
Διαφημιστική καμπάνια
Target Group
Ψυχολογία & Διαφήμιση
Ψυχολογικές τακτικές που χρησιμοποιούν οι marketers για να επηρεάσουν τηνσυμπεριφορά των καταναλωτών
Αγοραστική συμπεριφορά
Ο ρόλος της συμπεριφοράς του καταναλωτή στη διαφήμιση
Παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών
Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
Media Planning, Media Planners, communications planners, brand planners, strategists or… key players
Στρατηγικές προώθησης
Promotion Mix
Διαφημιστικές Εταιρείες
Διαφημιστική Καμπάνια
Σχεδιασμός & Παρουσίαση Καμπάνιας
Contemporary Advertising & Integrated Marketing
Online Διαφήμιση
Online Display Advertising
Display Marketing
Social Media Marketing
Search Engine Marketing
Email Marketing
Content Marketing
Mobile Marketing
Native Advertising
Bασικές Έννοιες της Διαφήμισης στο Διαδίκτυο
Ειδικά Θέματα: Internet Marketing - Social Media
Transmedia Storytelling
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
16 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το FUTURE BUSINESS SCHOOL είναι πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 με αδειοδότηση από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (αρ.αδείας 2100661).
Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Το Σεμινάριο προσφέρεται με φυσική παρουσία σε τμήμα και με e-learning μέσω της υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας. Επίσης προσφέρεται με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ για τα σεμινάρια με φυσική παρουσία.
Προγραμματισμένο Τμήμα
E-learning
Ιδιαίτερο Μάθημα
Tailor Made σε επιχειρήσεις
ΠΑΡΟΧΕΣ
Η Διδασκαλία γίνεται με e-learning μεθοδολογία με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι mobile friendly.
Πρόσβαση 24 ώρες το 24 ωρο, μελετάτε στους χρόνους που σας εξυπηρετεί.
Ο εκπαιδευόμενος με βάση το χρονοδιάγραμμα του μαθήματος καλείται να μελετήσει την ύλη και με την ολοκλήρωση κάθε μαθήματος συμμετέχει στις τελικές εξετάσεις, οι οποίες διεξάγονται ηλεκτρονικά (on line) με άμεση ενημέρωση των σπουδαστών για την επίδοσή τους.
Προσφέρεται υποστήριξη από το εκπαιδευτικό μας τμήμα, με παροχή οδηγιών, κατευθύνσεων και επίλυση αποριών.
Παρέχεται βεβαίωση σπουδών ΚΔΒΜ ( Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 1 με αδειοδότηση από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας (αρ. αδείας 2100661)